tirsdag 20. januar 2015

Hjertepung #1


Nabojenta fylte 6 år. Da må man jo stille med en liten gave. Satt meg ned kvelden før bursdagen (viktig å være ute i god tid, dette har jeg snakket om før) brukte Timotei sin framgangsmåte og brukte diverse stoffer fra lageret -  og "vips" så var den ferdig.



Jeg hadde på en måte gitt opp bloggingen.. men så kommer det litt motivasjon innemellom. Jeg tar et skippertak en gang i blant og får tatt bilder av en stadig voksende haug av småting, så har ånden over meg til å redigere litt og skrive litt en annen dag, så tar det enda litt tid før jeg kommer så langt at ting blir publisert. For at dere kanskje skal gidde å se på alle prosjektene, ordner jeg det slik at de blir publisert på ulike datoer. Så da har dere noe å glede dere til en stund fremover :p
 


2 kommentarer:

  1. Alltid hyggelig med et innlegg fra deg i ny og ne. Gjør det samme selv og, det er ikke like mye motivasjon eller tid alltid. Ha en flott dag videre:-)

    SvarSlett
  2. Så skjønn liten pung. Målet mitt er å bli mer venn med symaskinen dette året. Har langt igjen før jeg kan lage noe så pent da, men håper det blir etter hvert.

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)