onsdag 17. juli 2013

Hull som varmer

Mønster: en mindre versjon av et teppe fra Gjestal (siste bildet)
Garn: 177 g Teppegarn
Pinne: # 5 eller 6 tror jeg..

Det er ikke så tykt. Det er heller ikke så tungt. En del huller er det også i det. Men det lille fangteppet varmer godt lell. Teppet ble påbegynt en gang i fjor, trooor jeg..
Eller kanskje til skolestart for nesten to år siden.. Jeg har strikket på det litt innemellom, noen omganger nå og da. Da sommerferien startet fant jeg ut at det var på tide å få unna noen UFOer, så teppet ble ferdigstilt i juni.
Endelig har jeg fått tatt noen bilder også, så jeg får vist det fram. Dette skal bestefar få, tror det er fint å ha over bena når han sitter i go` stolen og ser på TV :) Hvor stort det er? Jo, det er vel ca 60x125. Det er jo riller så det strekker seg litt hit og dit, men sånn deromkring :)


Apropos UFOer, hyttekofta mi nærmer seg slutten (jeg har bare oppklipping, knappestolpe og halskant igjen) og et sjal jeg har strikket på en stund begynner også å nærme seg innspurten. Så selv om det bare er noen omganger nå og da, så er det jo en omgang nærmere slutten ;)

4 kommentarer:

  1. Kjempefint fangteppe. Lykke til med de andre ufoene. En maske av gangen, så er du plutselig i mål!

    SvarSlett
  2. Kjempe flott teppe! Spennende å se de neste prosjektene også;)

    SvarSlett
  3. Dette var et nydelig teppe! Blir fint å ha over beina på bestefaren din ;)

    SvarSlett
  4. Kjempefint teppe, ser ut til å passe en bestefar veldig godt :)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)