søndag 3. mars 2013

Resultatet etter vinterferieuka

Ny leilighet = nye grytekluter?
Kanskje ikke, men de gamle har vi hatt siden 2007, så ny grytekluter var ikke å forakte.
Jeg har noen små håndduker som jeg bruker på kjøkkenet (vel, det henger bare en der i slengen da..) så da tenkte jeg at gryteklutene kunne matche disse.
Lette gjennom lageret, fant stoffer, prøvde, vurderte - og endte til slutt opp med disse:


Apropos farger: kameraet mitt er veldig dårlig på lillafarger, så bildene lyver litt.. i hvertfall på min skjerm. Jeg prøver å justere fargene i Photoshop, men klarer ikke å få de helt riktig..

Jeg skulle sy mye i vinterferien, men jeg fikk bare ferdigstilt disse. Og det brukte jeg hele uka på..

Brukte noen søte blomsterknapper til å feste hempene. Og nederst til venstre ser du de gamle gryteklutene etter flere års bruk: de holder seg fremdeles bra, men er litt mer knørva enn de var når de var nye :)




2 kommentarer:

  1. Superfine grytekluter! Klart man må ha litt variasjon, de gamle kan kanskje brukes som gryteunderlag?:-)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)