fredag 10. februar 2012

I dag...

På øret:
Lydboken jeg hører på for tiden er Enken av Gil Adamson. Annerledes, men spennende.

På DVD:
Holder på å pløye meg gjennom Gilmor girls, har kommet til sesong 2. Jeg så ofte på det før, men innser at det er mye jeg har glemt siden den gang. Og slutten fikk jeg aldri med meg, så da så..

På pinnene:
Den evigvarende Still lighten, som nå nærmer seg ribbekanten nede (igjen), og en liten hals av resten av Kid Silk.

I koppen:
Fire rødefrukter-te med honning og melk. En slager for tiden :)

Og med denne lille hvem-hva-hvor-oppdateringen skal jeg nå sette på lydboka, lage meg en kopp te og strikke litt, velfortjent etter endt arbeidsuke og med husarbeidet unnagjort. Førhelgskos! <3


Ønsker jeg deg en fortreffelig helg! :D


1 kommentar:

  1. Så hyggelig og stemningsfullt bilde;) Jeg har arbeidshelg men koser meg med litt (husarbeid), hundekos og masse håndarbeid når jeg har fri;)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)