mandag 5. desember 2011

Decluttering av skattkisten


Det var en gang ei jente som redda ei flott strikkakofte fra å bli sendt avgårde til en uviss framtid. Planen var å bruke den på hytta, for er det en plass man kan ha god bruk for ei god strikkakofte så er det på hytta.
Men kofta var litt kort på ermene, og fargene var ikke jentas, så etter en stund innså jenta at kofta fortjente et bedre hjem. Da passet det godt at ei av venninne hennes liker akkurat disse fargen og dessuten er litt kortere. Kofta ble tatt med, og man kan trygt si at det var full klaff!

En kofte fra jentas skattkiste ble decluttert og er nå en skatt hos noen som vet å sette pris på den. Og har ikke venninnen tatt av seg kofta, så varmer den henne ennå. Og snipp snapp snute, koftas liv var ikke ute! :D





Bildet er litt uklart, men kofta er hvit med mosegrønt
og okergult mønster. Et flott stykke arbeid, selv om jeg
ikke vet hvem som har strikket den.

3 kommentarer:

  1. Så bra at kofta fikk leve videre :) Den er jo så fin!

    SvarSlett
  2. Så fin den var!!! Godt det var noen som passa i den =)

    Jeg har gjort trønder av meg ja, har faktisk bodd her siden februar, og har nå også gjort student av meg! Jobber litt på Jens Hoff innimellom =)

    SvarSlett
  3. Så bra!!
    Jeg sendte netopp med en venninne, en kjole jeg ikke passer så godt inn i lenger. La på meg noen kg i sommer, og en kan si den kjolen ikke skjuler det, så da kan min slanke venninne få den.
    Er det ikke morro å glede andre?
    Ps, var i Drøbak med noen du kjenner, i helgen.

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)