søndag 3. juli 2011

Lykken er New York


Jeg er i New York med kjæresten, eller mannen må jeg kanskje si siden det faktisk er bryllupsreisen vår.

Vi har kost oss med å vase rundt omkring i Brooklyn der vi bor, på Manhatten og på Staten Island. Vi har spist god mat, vært på zoo, blitt solbrent i Central Park, spist pølser fra ei vogn på gata, hatt vondt i føttene etter mye gåing, spist is i Little Italie, tatt bane, buss og båt, shoppet og generelt bare kost oss! Lykke :D


But the best thing about New York City is you and me




5 kommentarer:

  1. New York er den fineste plassen på jord. I alle fall den ferien som sitter best i minnet mitt. Kos dere videre :)

    SvarSlett
  2. åååm det høres koseligt ut. Jeg vil også en gang til New York. Er nok et sted som må besøkes en gang i livet. Kose dere masse og nyt bryllupsreisen. Klem

    SvarSlett
  3. Å, heldiggriser! 2 år siden jeg var der sist!(har vært der noen ganger før også) Og er en av de absolutte favorittene mine!!
    Kooos dere masse, og jeg håper ikke kjøpestoppen har lagt en demper på turen.....eller har du "juksa" litt?
    Håper du har tatt mase bilder, som du kan vise.

    SvarSlett
  4. Å det høres veldig kjekt ut!
    Kos deg!

    SvarSlett
  5. Åh fantastisk!!! Jeg har ikke vært i New York siden jeg var lita, men fremdeles står denne byen som noe av det mest spennende som finnes for meg. Kos dere masse!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)