tirsdag 14. juni 2011

Gi blod, redd liv!




Jeg har - endelig - meldt meg som blodgiver. Har tenkt på det lenge, men dørstokkmila er lang..
Så fant jeg ut at jeg kunne melde meg på nett, en stund etter fikk jeg innkalling i posten om å komme til kontroll, fikk unnagjort den, ble godkjent som blodgiver og skal nå på fredag til min første tapping.

Blod kan ikke produseres kunstig, mens kroppen din, som det fantastiske redskapet det faktisk er, i løpet av et døgn har "fylt" opp igjen mengden du gir. Tenk å kunne hjelpe på en så enkel måte!


I dag er Verdens blodgiverdag,
så meld deg allerede i kveld - det er bare et lite skjema unna!


Kobling

1 kommentar:

  1. Så flott at du har blitt blodgivar! Sjølv har eg vore dette i nokon år nå. Syns det er ein veldig god gjerning, men sliter med at eg alltid får for lite jern etterpå og blir satt i "karantere" heile tida, kjempeirriterande, men verdt det! :)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)