lørdag 19. juni 2010

Lykken er Spring awakening - og litt til


Lykken er å se Spring awakening på teateret.
Det var siste forestilling i dag, for dere som ikke
har sett den: dere gikk glipp av noe ;)
Det var et fint stykke, energisk dansing, imponerende synging - og jeg kunne gå glad og fornøyd ut i oppholdsværet.
Jeg hadde skjørt og støvler, og trivelig selskap. Jeg danset bortover gatene og brydde meg ikke om noen synes jeg var rar. Fremdelse opphold, litt blå himmel og rester av ei sol i det fjerne. I kveld legger jeg meg med et smil om munnen! :D





Foto: GT Nergaard, funnet her.

1 kommentar:

  1. Er du glad i teater, må du komme til Porsgrunn!!! I morgen starter PIT (Porsgrunn Internationale teaterfestival) med Brusteinsball i gatene og stort fyrverkeri. mange forestillinger uken igjennom, og gratis forestillinger overalt i byen ellers.

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)