søndag 7. mars 2010

Hva har frøken på pinnene?

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering på hva som er på pinnene, bare for å bevise at det fremdelses strikkes i heimen. Vanlivis holder jeg meg til ett eller to prosjekter, men nå har jeg plutselig tre, og da har jeg ikke engang begynt på halsen jeg egentlig hadde tenkt å starte på.

Ser dere uglene? :)

Brainless - sokker som jeg var veldig ivirg på, men så kom jeg til hælen og da kunne (mulig jeg kan, men ser for meg at det kanskje er litt stress) jeg ikke lengre strikke begge to samtid på en rundpinne. Har gjort unna en hæl og venter på at arbeidslysten til å gjøre ferdig nummer to skal begynne...

Who?
- uglelue til St. Olav. Oppdaget plutselig at fristen for å sende inn luer nærmet seg og siden jeg fremdeles har garn kjøpt inn i den anledning så måtte jeg bare begynne på en lue med en gang.

Ullsokker - helt enkle sokker til kjæresten. Ga opp å strikke med ordentlig raggegarn, måtte derfor innom butikken for å kjøpe nytt garn i går. Greit tv-strikk, det trengte jeg :)

Tar med meg strikkinga mi når jeg reiser til østlandet i morgen, skal være der på jobb hele uke. Kan jo være greit å ha litt prosjekter å bytte på ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)