onsdag 10. februar 2010

Lykken er riktig buss

Av og til er man faktisk på riktig sted til riktig tid. Da gjør det ingenting at det gikk to busser forbi rett før du er på busstoppet. For den neste som kommer gjør at du a) ikke trenger å bytte buss b) kommer fortere hjem c) får ta buss på steder du ikke har tatt buss før. Ikke så verst det på en helt vanlig onsdag. Som en bonus fant jeg ut at når Hjelpemiddelsentralen flytter i 2011 så kan jeg ta denne bussen til og fra jobb. Da ble ting betraktelig mye enklere :D

En annen ting som er lykke er ullundertøy. Jeg har i dag vært å anskaffet meg en svart Kari Traa-genser i merinoull. Koster litt, men på XXL koster de 100 kr mindre enn andre steder jeg har sett, og den har veldig fin fasong. Apropos ullundertøy ; posene de - og diverse annet - kommer i er veldig greie til å oppbevare ting i. Ladere og andre elektriske dingser man har med seg på reise, toalettsaker, stoppenål og saks, you name it, alt kan puttes i de, og man lukker opp og igjen lett som bare det. Man ser hva som er inni - OG siden de er av plast kan de lett tørkes av dersom noe lekker. Mange gode grunner til å ta vare på dem altså ;)

1 kommentar:

  1. Det tenkte jeg og på, men den plastlomma min genser kom i var ødelagt...lurt med gjenbruk av emballasje!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)