lørdag 17. oktober 2009

Utfordret igjen

Denne gangen er det Ingeborg som har utfordret meg. Jeg skal skrive 10 ting om meg selv, vise et bilde av et av mine beste minner og fortelle om det, vise et bilde av noe jeg liker og noe jeg ikke liker.

Så her kommer 10 ting om meg (noen svar litt inspirert av Ingeborg sine):

1. I sommer kjøpt vi oss hytte/feriehus. Selv om jeg føler meg litt gammel når jeg forteller det til folk, så er det digg å ha noe eget når vi er hjemme :)
2. Det er egentlig tilfeldig at jeg ble tegnspråktolk (men jeg er glad jeg ble det for jeg trives veldig godt).
3. I går kveld la jeg endelig opp gardinen jeg kjøpte for to år siden. Ting tar tid!
4. Jeg er med i gruppen "Vi som banner når vi syr" på Facebook og passer veldig godt inn der. Ref punktet over
5. En av mine medstipendiater sa en gang til meg "Du er så systematisk og ryddig". I teorien, ja. I praksis, nei.
6. Vi har en plante som heter Reidar. Han ble kjøpt når vi flyttet sammen, og vokser og vokser for hvert år.
7. Jeg har en ting for sommerfugler.
8. Jeg er ikke spesielt klomsete av meg, men i sommer dunket jeg hodet i nesten alt det er mulig å dunke borti - lamper, dørkarmer, bildøra, kjøkkenskap, andre lamper osv.
9. Jeg har akkurat tatt dykkerlappen.
10. Strikke/blogge/forum-lysten min har vært borte en stund, men nå ser det ut som om den er tilbake. Det liker jeg :)


Et godt minne:

roadtrip

Fra da vi var på Europatur i 2007.
Tre uker der vi kjørte rundt i Europa, ingen planer, vi bare kjørte dit vi hadde lyst. Veldig koslig mens vi var på tur, og like så koslig i etterkant når jeg tenker på alt vi opplevde. Dette bildet er av mine tre turkamerater den første kvelden vår i Cannes.


Noe jeg liker:

friends

Venner. Jeg liker venner :)


Noe jeg ikke liker:

rain

Regn. Ikke på generell basis, men når det er for mye, for lenge. Som nå.


Så skal jeg jo utfordre noen, men jeg tror jeg lar de som vil ta den. Legg gjerne igjen en kommentar om du gjør det. Gøy å se hva folk svarer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)