søndag 21. juni 2009

Utfordring og award

Jeg har blitt utfordret av Ingeborg til å komme med tre tips eller triks. Det er en stund siden, men den gangen kom jeg ikke på noe å dele med dere. Men her en dag da jeg vasket på badet så dukket det opp flere vaskerelaterte tips jeg kan komme med. Mulig jeg har kommet med noen eller alle tidligere, i en annen sammenheng. Men det får bare våge seg.

- Når du bytter ut tannbørsten din, ikke kast den gamle. Den er nemlig fin til å bruke langs kanten rundt krana på badet, nedi sluker eller andre plasser som er litt kronglete å komme til med klut og fingre.

- Dersom du har laken og t-skjorter som begynner å bli gamle eller slitte, så klipp dem opp og bruk dem som filler. De er fine til vindusvask og til bilpoleringen. Eller du kan vaske do med dem - og bare kaste dem etter på.

- Dersom du ikke har (tilgang på) Vanish eller andre flekkfjernere, så bruk Zalo. Zalo funker på de fleste flekker på klær :)


Jeg tror jeg har fått en award av Ingeborg også, som jeg ikke har blogget. Så her kommer den. For teksten som følger med, gå inn på linken :) Takk skal du ha, Ingeborg! :)

Image Hosted by ImageShack.us

Jeg skal i morgen reise i retning av Oslo, først en uke med jobbing, så et par dager på ferie med slekta. Men for at dere ikke skal savne meg for mye så har jeg lagd et par innlegg som poster seg selv i løpet av uka ;) Kos dere med dem, så snakkes vi i juli.
Kobling

1 kommentar:

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)