onsdag 20. mai 2009

Decluttering VIII

Decluttering går ut på å kaste, gi vekk/selge eller redesigne ting man ikke bruker. Les mer om det her eller i tidligere innlegg.

I dag har jeg ryddet og decluttert litt omhverandre. Merkelapper fra klær, magebelter fra garn, tomme doruller og annet småpjask, som lett blir liggende dersom man ikke kaster det med en gang (jeg er i hvertfall veldig flink til å la det bli liggende..) er ting som hører under kategorien "vanlig rydd og kast". Så har jeg gått gjennom en del korger på badet og innsett at jeg ikke kommer til å bruke linser som har feil styrke, strikker uten strikk, hårklemmer som spriker slik at de ikke sitter og pusete hårstrikk ala 90-tallet, det passer under "decluttering". Jeg har også lagt til sides et par t-skjorter og trøyer som ikke blir brukt. Disse går i posen med det jeg ryddet i høst.. *kremt* jada, ting tar tid. Men nå har jeg fylt posene og satt dem i gangen, så de skal avgårde til Fretex-containeren i dag :) La oppi to babyluer i bomull også. Strikket dem i fjor og har ingen anelse om hvem jeg kan gi de til, så da sender jeg dem heller avgårde. Da har jeg fått unna litt i dag også, kjekt! :) Har du noe du skulle decluttert kanskje?

1 kommentar:

  1. Ahem, jeg sliter med å huske å ta sånne poser ut av huset... Det står to i klesskapet og tar opp plass.

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)