fredag 3. april 2009

God påske!

Jeg lever og har det bra. Men jeg har ingenting å vise fram. Det er nemlig lite inspirasjon for tiden - sånn har det vært en stund. Strikkingen må konkurrer med gleden av å lese en bok eller ønsket om å se enda en film (selv om strikking og film blir kombinert) Dessuten så har jeg jo også jobb, venner og trening som tar litt tid. Men noe befinner seg jo på pinnen, har en barsel- og en bursdagsgave som er underveis. Disse prosjektene blir med meg på hyttetur og så hjem til Romsdalen på ferie. Så får vi se om jeg får tid til å strikke eller om det bare blir kos

Håper alle får en fin påske! :)

6 kommentarer:

  1. Ønsker deg ein fin påske.Håper du får ein fin ferie i Romsdalen, der har eg tilbringa ein god del påsker fram gjennom åra.

    SvarSlett
  2. Håper du får en kjempehyggelig påske, med god mat og drikke og masse sol!!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Innom for å ønske deg en riktig flott påske!

    SvarSlett
  4. Ha en riktig fin påske :)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en riktig fin påske!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)