søndag 25. januar 2009

Snart ferdig

Jeg nærmer meg slutten på Adamas sjal. Og jeg gleder meg til å bli ferdig. Grunnene til det er a) jeg begynner å bli litt lei, mønsteret er greit nok, men omgangene er så lange b) jeg gleder meg til å kunne begynne å bruke det c) da får jeg endelig ferdig noe og lageret krymper bittelitt d) jeg får prøvd blokkesettet mitt for første gang. Jeg har en omgang, eller fram og tilbake, igjen av del 2, så starter del 3 som er kanten. Håper på å få det ferdig i løpet av i dag eller i morgen. Så om du kommer innom igjen om en par-tre dager så håper jeg på at du får se det ferdige resultatet :)

Adamas sjal wip 2


4 kommentarer:

  1. Stå på, sjalet blir kjempelekkert!

    SvarSlett
  2. sjalet ser nydelig ut og fargen synes jeg er veldig fin. Jeg blir ogsaa lei av a lage sjal fordi omgangene er kjempe lange og jeg trenger nesten en halv time for EN omgang. det er mye...=) men arbeitet lönner seg til slutt tror jeg =)
    hilsen meg

    SvarSlett
  3. Ære være deg som klarer å strikke sjal. Jeg har foreløpig for liten tålmodighet til det...

    Takk for hyggelig hilsen i bloggen min btw=D

    SvarSlett
  4. Snart ferdig med sjalet!!!! Jeg gleder meg til å se det på, for du viser det vel PÅ?
    Mønsteret ser ut som små hjerter, synes jeg. Så fint.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)