lørdag 31. januar 2009

Produksjon januar

Start: 1740 g
Kjøpt/fått: 1370 g
Gitt bort: 200 g
Brukt: 260 g
Slutt: 2650 g

Man har da strikket noe i januar. Selv om det ikke er den mest produktive måneden.. Tre pannebånd, to par pulsvarmere, et vottepar og et sjal. Slutter måneden med en god del mer garn enn jeg startet med. Men jeg har en plan for alt, noe var på salg og noe blir muligens levert tilbake om jeg har mer enn jeg trenger. Så får jeg håpe på mer tid og inspirasjon til å strikke neste måned.

Produksjon januar


4 kommentarer:

  1. Dette er da ingen dårlig produksjon :-)
    Dessuten er jo heldigvis ikke målet å strikke verken fort eller mest mulig - men å kose seg med håndarbeid og se at man skaper noe.. :-))
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Det var en fin samling!

    Du har alt for lite garn *nikker*

    SvarSlett
  3. Masse lekkert har du laget! =)

    SvarSlett
  4. snakkar me calorimetryar i fleire fargar? det var jo ikkje så dumt...

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)