søndag 21. desember 2008

Øredobber

For ganske lenge siden viste Ida fra øredobber hun hadde lagd av knapper. Likte ideen og sist jeg var på Perlehuset så kjøpte jeg meg øredobbdingser. Knappene kjøpte jeg på Sommers, så var det bare å sette i gang. Har prøvd med 3 forskjellige limer, ser ut som den tredje faktisk er sterk nok. Ida anbefalte Karlson superlim, neste gang prøver jeg det :) Fant ut at det kunne være lurt å bruke noen andre bakstykker enn de som fulgte med, for de satt så godt fast. Tror det var noe av grunnen til at de datt fra hverandre, for det var når bakstykket skulle av at de ble ødelagt. Så nå kan jeg lage øredobber som matcher alle plaggene jeg har, om jeg bare finner de riktige knappene først ;)

Nå skal jeg pakke og rydde og ordne litt her i leiligheten, så kjører vi hjemover for å feire julen.

Ha en fin fjerde søndag i advent!


øredobber

2 kommentarer:

  1. Så smart! Og flott! =)

    Likte spesielt godt den varianten helt til høyre! =)


    Alt godt ønskes deg og dine! =)

    SvarSlett
  2. Jeg vil ønske deg og din familie en riktig god jul og et gledelig nyttår. Klem fra Åse

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)