søndag 19. oktober 2008

En calorimetry ferdig

Mønster: calorimetry
Garn: 30 g Viking superwash
Pinne: bambusrundpinne # 3,5

Jeg hadde garn igjen fra disse pulsvarmerne, så jeg strikket en calorimetry. Vet ikke hve jeg skal gjøre med den, men den kommer nok godt med en gang :) Strikket det som vanlig ikke fullt så bredt som i oppskriften, og la opp 118 m for å få fellingen mer lik. Jeg synes det her er et fantastisk pannebånd! Om du ikke har prøvd det ennå, så anbefaler jeg at du gjør det. Det finnes forresten en norsk oversettelse her. :) Og siden jeg har begynt å bruke flickr, så blir bildene større om du klikker på dem.




1 kommentar:

  1. Jakken din ble flott og den sitter veldig pent på deg. Du er flink som klarer å modifisere mønstrene noe som kan være vanskelig!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)