lørdag 6. september 2008

Ny jakke

Må bare vise fram den nye jakka jeg har kjøpt. Er ikke noe spesielt med den egentlig, men jeg er så fornøyd med å finne en jakke som er lang nok på ermene og som likevel har litt figur. Ofte blir nemlig jakkene litt sekkete rundt livet når den passer på lengden på armene. Og i tillegg fikk jeg den til halv pris. Ingenting er bedre enn det :D Tror faktisk fargen er litt knallere enn på bildet, kjekt med spreke farger.

Image Hosted by ImageShack.us

Bildet er lånt her i fra.

Så må jeg få vise det vi kan kalle en total bom, nemlig seigedamer uten sukker puttet i en seigemanpose. Ikke rart de var billig (har nemlig vært på butikkutsalget til Nidar) Trodde faktisk det var seigemenn uten sukker, så jeg ble litt skuffet over at det var damer. Synes nemlig ikke de er så gode. Og det smaker faktisk ikke det samme uten sukker.

Image Hosted by ImageShack.us

Kan forøvrig informere om at jeg strikker på både det ene og det andre; to julegaver og et bidrag til "Norge vs Danmark" på HF. Ting går litt treigt, prosjektene frister ikke helt. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre ferdig i hvertfall et av prosjektene før jeg starter på noe nytt. Tror forresten mitt neste store prosjekt kan bli "February Lady". Synes jakka er fin og bildene i oppskriften har en utrolig nyyyydelig farge.

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Grattis med ferdig utdannelse. Synd du ikke får brukt deg helt nå, men det kommer nok, skal du se. pass på skuldrene dine og hodepinen som følger. Hører dette er ting som følger med et tolke-yrke. Så vet du det. kanskje godt du ikke blir overarbeidet i begynnelsen, da.
    Såååå fin du var i den kjolen!! Snart melder jeg deg inn i Top Model, altså. Der hadde du tatt rotta på de andre jentene, hi hi
    february Lady er også noe jeg kunne ha tenkt meg å strikke, og den "originale" grønnfargen er kjempefin. selv kunne jeg kanskje tenkt meg en i lilla. Hvilket garn vil du bruke til den?

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)