søndag 28. september 2008

Julegaver ferdig

Jeg har hatt to julegaver på pinnene ganske lenge.. Men motivasjonen for å gjøre dem ferdig har ikke helt vært tilstede. I går så begynte jeg på den ene gaven og fant ut at jeg nok kunne få den ferdig i løpet av kvelden. Så sa venninne jeg hadde på besøk at jeg fikk nok ferdig den andre i løpet av søndag, altså i dag, det var jo ikke så mye igjen. Det var akkurat det lille puffet jeg trengte for å få det ferdig. Så nå har jeg to ferdige julegaver liggende. Eller helt ferdig er vel å overdrive. Men de er ferdig strikket, så det er bare å feste tråder og dampe. Det kan jeg ta å gjøre etter hvert. Nå er jeg bare fornøyd med å ha fått de ferdig. Endelig er alt jeg har hatt på pinnene ferdig og jeg kan begynne på akkurat det jeg vil :)

Det neste store prosjektet mitt tror jeg blir en jakke fra Garnstudio. Lilla Paris er innkjøpt og ligger klart. Så da er det bare å vente på tid og inspirasjon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)