lørdag 2. august 2008

Litt av hvert

Jada jeg er her enda. Siden sist har jeg vært på Jøa, ei øy i Nord-Trøndelag, jeg har lest bøker og hørt lydbok, jeg har rotet - og ryddet - i leiligheten og ikke minst endret mal på bloggen. Jeg var dum nok til å ikke ta en backup av sideelementene mine, siden jeg trodde de kanskje lå lagert på selve profilen min. Så feil kan man ta, så gårsdagen ble brukt til å dunke seg selv i hodet mens man fant tilbake og ordnet alt man hadde slettet. Håper på at jeg ikke gjør det igjen.

Bildet er fra ei lita øy utenfor Jøa. Vi tilbrakte en hel dag der med å grille, snorkle, bade og kose oss.

Juli er ferdig og regnskapet for måneden skaper ikke akkurat slankerekorder. Jeg har brukt 270 g den måneden her, det minste så langt i år. Lageret er nede på 1675 og det er en vekt jeg er fornøyd med. Tror jeg sier meg ferdig med garnslanking for denne gang, går nå heller over til å holde vekta jevn ;)

Apropo strikking, så holder jeg på med litt småtteri. Men for tiden så leser jeg mer enn jeg strikker. Kommer sterkere tilbake utover høsten. Men det kan nok dukke opp noe innemellom før den tid :)

Og forresten - det er en stund siden nå, men jeg fikk faktisk et nytt blokkesett siden det første ble krønsja. Var MayaB som sa jeg burde klage, hadde nok ikke gjort det visst ikke, og jaggu meg ble det ikke resultater av det. Takk til MayaB for "et spark bak" og til dama hos "Gifts by tip" som var veldig serviceinnstilt :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg, den ble jo flott!! Jeg skal til Kypros i september og gleder meg veldig for der har jeg ikke vært før!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)