onsdag 27. august 2008

Decluttering V

Decluttering går ut på å kaste, gi vekk/selge eller redesigne ting man ikke bruker. Les mer om det her eller i tidligere innlegg.

Kort - i dag har jeg ryddet litt i ark, klistremerker og kort. En del har jeg plukket med meg fra sånne gratishyller som er noen plasser, stort sett med reklame på en eller begge sider. Noen av kortene kan brukes, men mange var bare morsomme der og da, og kommer aldri til å bli sendt til noen. Så jeg sendte dem til gjennvinning i stede.

Image Hosted by ImageShack.us


Stoffrester - ryddet i en pose som har stått i flere år i skapet, i tillegg til en kort runde i stoffskuffen. Kasten rester som jeg nok aldri kommer til å bruke. Deilig å få litt bedre plass i skuffer og skap.


1 kommentar:

  1. Oj, her var det skjedd mykje sidan sist(får vel innrømme at det er ei stund sidan, ja)..

    Kjekt du liker sokkane mine ;) Ha ei riktig fin helg!!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)