torsdag 19. juni 2008

Fra skattekisten I

Når jeg var hjemme forrige uke gikk jeg igjennom en del klær til en tante av pappa. Det var mye der som ikke jeg syntes noe om, men også noe som jeg likte. Plukket med meg en del, noe kan brukes som det er, andre ting må syes inn eller endres på andre måter. Noe av det jeg plukket med meg var denne kjolen. Den var litt vid rundt byste og midje, så den er sydd inn. Synest den var søt og sommerlig, likte godt snittet. Den har et belte i midjen og to store, gode lommer. Legg også merke til skoene. De er etter mamma og jeg digger dem :D

4 kommentarer:

  1. Kjempefin I-J:) Miss you! Klem

    SvarSlett
  2. Den kjolen va herlig og skoa såg både god og fin ut. Nyt sommeren!

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole! Gøy med sånne skatter! Likte sommerveska di kjempegodt også, skulle ønske jeg kunne sy... Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  4. Utolig stilig!! Skoene var bare kjempefine da! Vi må bli flinkere til å pynte oss med kjoler og fine sko! Jeg husker at mamma stort sett brukte kjoler eller drakter da jeg vokste opp - det var sjelden å se henne i bukser.

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)