torsdag 19. juni 2008

En sommerveske

Jeg har sydd en hvit, romslig sommerveske. En venninne har hatt en slik i et par år og jeg har alltid likt den. Så da var det jo bare å lage en da. Jeg ville ha et hvitt, litt "grovt" stødig stoff. Fant en karatejakke, på Fretex til en billig penge, som passet perfekt. Gjenbruk er det også :) Har brukt et fargerikt og lyst stoff til fòr (fant ut det kunne bli litt for volsomt med bare det mønstrede stoffet). Har lagd lomme med glidelås og tre små lommer utenpå. Hvitt er jo ganske upraktisk, men det er jo en sommerveske. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet.

9 kommentarer:

  1. Så flink du er!! Kjempefin veske. : )

    SvarSlett
  2. Flott og sommerlig veske.
    Håper du og dine får en fin solrik og flott sommer :-)

    SvarSlett
  3. For en herlig veske! Det at det er gjenbruk er slettes ingen dårlig ting! Lurt med sånne smålommer til diverse saker. Så slipper du å strø om deg med tamponger, eller bruke en time på å finne ei penn...

    =P

    Jeg kan ALT om veskehelvete...;)
    Ønsker deg med det samme en strålende torsdag!

    SvarSlett
  4. Så fin den ble!

    SvarSlett
  5. Den blei jo kjempebra jo (ikkje at ej forventa at den blei nokke anna, du e jo vanvittig flink). Bedre enn den originale veska! Klem

    SvarSlett
  6. Fin den ble :) Jeg likte den godt, og lurer på om jeg kan klare å lage en i svart..
    Gleder meg til tur i helga! blir kos :) klem fra Ingvild.

    SvarSlett
  7. Wow den veska såg jo heilproff ut, du e kjempeflink damen!

    SvarSlett
  8. Det var ei skikkelig tøff veske.

    SvarSlett
  9. Den ble superduperflott!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)